På jakt!

Så då åkte min v70...  Kändes aningen vemodigt måste jag säga! Det har vart en bra bil, lite dyr dock! I ärlighetens namn älskar jag volvo och trivs vansinnigt bra med de bilarna förutom att de drar en del soppa (om det inte är diesel)... Men vi kanske har hittat en liten golf till mig istället som inte drar så mycket bensin, mindre i skatt, mindre i försäkring och vi har ju dock allt Rogers v70 kvar! Så vi får väl se vad som händer & fötter! Vi har hittat en i Borås, en vinröd (igen) -02. Det finns en i Växjö, men det är ju hur lååångt som helst bara för att åka och kolla på en bil! Känns inte helt ok!
 
Ett äventyr till Boråset då... Hm vad gör man i Borås, det regnar säkert och det känns för kort tid för att gå på djurparken! Stadsbadet?? Helt ok i pris om man jämför med djurparken =) Roligt för barnen med! Så lite mat i magen får vi väl fixa innan vi drar in i Ullharelandet!
 
Vi har vart inne i stan på förmiddagen och klippt herrarna i huset (utom Alvin som är relativt nyklippt).... "Jag vill med" utropade han, som tror att vi skiter ut pengar!! Tonåringar är en sort för sig själva... Ellioth blev i alla fall skitsnygg, guld, grön & blå färg valde han =) Jätte stolt!!
 
Nähe mat var det... Hm vet inte vad jag ska hitta på.... En låda köttfärssås från frysen är ju aldrig fel! Enkellt & så kan man hellre äta något gott ikväll =) Som det brukar vara på semestern!! Annars får vi väl packa en fikkakorg när man ändå håller på för vi lär ju vara hungriga efter vadet med skulle jag tro!! Ha det bäst i ett grådassigt sommarväder! Update kommer om jag hittar en liten pärla!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0