Vi på saltkråkan!

Shit va hett det är idag =) Nyss utkommen från en go kall dusch men den känns nästan ogjord... Om en liten stund åker jag och Ellioth till simskolan. Idag har vi tummat på att jag följer honom n och sen går och sätter mig utanför och kikar in genom fönstret! Ett stooort framsteg för min Nisse <3
 
Igår var vi på teater och vilken underbar föreställning! Välgjord, rolig och jätte duktiga skådespelare! Barnen tyckte att den var jätte rolig! Liiite många getingar men vi undgick att bli stungna, det var en liten killa som blev stungen i munnen =( Stackars liten! Mina barn märkte det som tur var inte!
 
 
I väntan på att föreställningen skulle börja var det mumsigt med lite godis!!
 

Såå fin miljö de byggt upp!! Man fick verkligen känslan av att vara på Saltkråkan!!
 

Hela gänget med lilla Tjorven i spetsen =)
 
Tack för en fantastisk kväll mormor!! Lovis satt och sjöng om Saltkråkan hela vägen hem och höll låda om hela förställningen!! Hon hade verkligen tagit fasta på alltihop!!
 
 
Vår lille rallyförare <3 Han är såå duktig! Vi var hemma hos mamma och papppa och grillade när vi lämnade lilla Lovis för hennes övernattning som hade gått så bra! Hon är mäkta stolt över att sovit hos mormor & morfar alldeles själv!!
 
Vi hade haft en härlig eftermiddag på stranden!!
 
 
På G till stranden med mitt <3
 
 
Fika måste man ju med ha =)
 
 
Min lille coola kille poserar för kameran =)
 
 
När vi fångat krabborna släppte vi ut med i strandkanten =) Här en av dem som nappade!
 
I kväll är det torsdagsträffen och Ellioth längtar att få gå med pappa! Jag och Lovis får se om vi hänger på eller om vi tar ett dopp i det blå!! Nu väntar simskolan!! Ha en bra dag!!

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0