Jan Ellioth

 
Tänka sig att idag för sju år sedan döptes vår lille Nisse <3 En otroligt härlig dag med alla nära & kära samlade! Kan inte begripa att tiden bara får lov att rusa fram så som den gör! Jag kan ha lite svårt att förlika mig med att tiden bara försvinner, man samlar minnen som man gömmer djupt där inne... Hoppas på att man aldrig glömmer <3 Helt otroligt att denna maskinen fungerar fortfarande =) Alvin fick den här lille fyrhjulingen just den här dagen och nu har den gått i arv till lillebrossan!
 
Bidde ingen långpromenad idag men jag & Nett tog oss igenom skogen i alla fall & hann att lösa världsproblemen under tiden =) Hoppas på att det är fint väder imorgon igen =) Älskar att vara ute på vår gård på jobbet med solen skinande och alla skrattande och lekande barn! Är såå otroligt tacksam för mitt underbara arbete!
 
Imorgon ska jag och mamma ut på äventyr och det ska bli såå mysigt!! Halsontet verkar vara borta men jag känner mig lite halvtaskig... Med en god natt sömn så kanske det är helt borta imorgon! Har varken tid eller lust att bli sjuk nu!!
 
Nu ska hon slappa lite innan jag kryper långt ner under mitt varma goa täcke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0