Njuter!!!

Halloj igen!!
 
Hur är det med alla monsterdiggare?? Vilken latmans dag det vart, denna underbara söndag! Fy bubblan va gött! Startade dagen med sovmorgon, japp ni läste alldeles rätt =) Sovmorgon är verkligen inte en vanlig företeelse på Lomvägen!! Ända tills kvart i nio dessutom! Wow undra vad som hände där egentligen =) Vi njöt till 100 % när jag och ungarna åt frulle på altanen och njöt i solen! Såå underbart och såå mysigt, det kommer att bli många fler frullar på altanen, det älskar ungarna! Mannen låg och sov efter att vart i Hässleholm med grabbarna på vår crusing!
 
Jag passade på att dra ett varv med snabeldraken på förmiddagen och fick äntligen lite energi till att städa upp efter förra helgen =) Har liksom inte haft någon som helst lust eller ork till det alls! Fast det är kanske inte så konstigt egentligen, det har vart superduper mycket just nu ett tag! Det är skönt att det bara är två veckor kvar av terminen innan sommarlovet! Känns att ungarna behöver lite ledighet även om vi inte går på semester förrän vecka 28... Vi längtar mer än någonsin efter semester tillsammans!
 
Ellioth har en kompis hemma och leker! Det e roligt, hoppas han vill följa med hem till honom nästa gång! Det är ju såå viktigt att man turas om, Simon vill ju såå gärna visa Ellioth alla hans saker såklart! De var såå söta när de provsatt chevan, de lossades att det var deras och att de var ute och crusade! Söta grabbar!!
 
Nu e vi hemma igen efter en premiärtur med chevan =) Shit va roligt det var, inte som vovlon precis... Nåja man ska la lära sig =) Det lär ta ett tag... Men å andra sidan sett så blir det mååånga goa provturer! Det känns såå underbart & såå roligt och jag känner på mig att den här sommarn kommer bjuda på mycket spännande! Först på länge som det känts så bra ;)
 
Kan lova att det börjar kurra i magen och jag har slängt in mini färska potatisar är i ugnen och snart åker kycklingen på grillen! Min grillmästare är ju hemma igen så idag blir det grillning till hela familjens jublande!! Hoppas på en låång söndagskväll så jag hinner med allt jag hade tänkt... Promenad med Nett, prio ett!! Sanering av två små juveler... Prio ett (men det är mannen som utför detta medans frun är ute och går med Nett)... Städning av juvelernas rum... prio 500 fast det borde vara prio ett... Hm det får bli en annan dag =)

Önskar er alla en goer söndag!! Kram på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0