Sol

Lillelördag och strålande sol, sol vom vi har väntat på efter allt regn! Känner såå att jag behöver all sol jag kan få! Hemma & mellanlandar för att hämta Ellioth strax efter en kort dag på jobbet... Nästan hela veckan gjord, bara två dagar kvar och sen väntar en rolig helg!
 
Tänka sig vad tiden går sakta när man väntar, väntar på att få Ellioths simtider inför sommarsimskolan... Det var flera som fått besked igår men inte här och jag kan inte hjälpa det men man blir änna lite nojjig när det inte ligger ett till oss i brevlådan... Funkade snigelposten när vi skickade in ansökan?? Det är ju såå viktigt att han kommer med detta året och att det kommer att fungera! Här kan vi inte spy galla om det råkar vara fel tid inte, bara att gilla läget och visa en grymt positiv attityd gentemot simskolan! Kommer att bli såå bra så men det är jätte jobbigt när jag vet att han verkligen INTE vill men det är ju faktiskt inte valbart! En livsviktig sak att kunna!!
 
Sen för att inte tala om att vi väntar på att maken ska komma hem så vi kan fara till Båstad & kolla på den rosa... Det ska bli såå spännande & Ellioth frågade Marie om vi fick låna usb´t av henne så han kan ta kort som han kan visa i skolan =) Min unge frågade alldeles själv och mitt mammahjärta svämmade över!! Klart att han fick så idag gäller det =) Håller alla tummar & tår för att den är tillräckligt bra och inte allt föör mycket att göra vid den! Lite lack är väl det minsta problemet... Hoppas!!
 
Haft en mycket hektisk dag på jobbet men det har dock vart bra =) Fått gjort en hel del, nästan tagit sönder laminatorn (!) inte bra men vi lyckades rädda fanskapet! Så kan det gå när man gör flera saker samtidigt!
 
Nähe nu går bilen mot skolan för att hämta min förväntansfulla lille visp! Ha en bra dag så updaterar jag säkert om den rosa =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0