Rensa...

God morgon!
Det blev ingen längre sovmorgon idag, hade en Nisse som promt inte kunde sova så det var bara att tassa upp innan han väckte hela familjen...
 
Nu sitter man här i köket och väntar på att det ska bli lite ljusare så man kan dra på sig skorna och ge sig ut på en promenad! Det var en mycket lyckad vägning igår, minus 1,5 kg! Mina morgonpromenade lönar sig & jag fick ett kvitto på att det är rätt! Så just keep going!! Klockan kommer att fortsätta ringa halv fem så jag hinner med att gå innan jobbet! Inte nog med att det gav ett viktminskningsresultat så känner jag att det ger mig mycket mer tid för familjen på kvällen!
 
Planer för dagen är att rensa garderober...  Köket, tv-rummet och halva hallen utom garderoben är rensad... Det är nu man verkligen har chansen att rensa! Slänga, sälja, spara...  Man får passa på när man är ledig! Kom på att jag har klistermärkena kvar på ungarnas garderober, fick aldrig gjort dem igår!
 
Ha en bra söndag med er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0