SEMESTER!!!

Wohoo finaly är det semetser lääääänge =)
Känns verkligen hur bra som helst! Vi har en del planerat och strödagar med ingenting! Det känns fantastiskt!
 
Det var ett jobbigt avslut på terminen och det har vart en ganska tuff tid som gått men lite uppochner... Vår fina kollega gick bort i cancer och vi tog farväl av henne i fredags... En enkel men otroligt vacker begravning var det! Massor av vackra blommor, sånger, tankar och känslor. Jenny hade skrivit ett brev som prästen läste upp, till familj, nära och kära. Det var fruktansvärt tufft att höra, men hennes otroligt kloka ord kommer jag bevara lääänge och djupt inom mig. Hon har verkligen lärt mig massor av klokskaper och tankar om livet <3 Jenny var en fantastisk människa och en otroligt duktig pedagog! Det som drabbade henne var alldeles fruktansvärt hemskt och hennes sista tid var jätte tuff... Jag hoppas verkligen att hon har det bra nu och slipper all smärta... Måste vara såå fruktansvärt hemskt att veta att man snart ska dö och lämna sina barn och barnens pappa, sin familj.... Helt obeskrivligt!
 
Efter begravningen åkte jag och mamma lunchade tillsammans och pratade massor, såå stärkande!! Sen var det semester!!! Malin (Rogers kusin), Stefan, Ida, Emma och lilla Lowa har vart nere och firat in vår semester!! Har vart såå härligt att ha dem nere!! Vi har hittat på en massa roligheter, bad, grillningar, spökitetsparken, Gekås, Varbergs fästning och massa massa tjöt och trevligheter!! En mycket lyckad start på vår ledighet!! Hoppas verkligen inte att det tar såå lång tid innan vi ses igen <3
 

Mina älsklingar <3
 
 
Idag bär det av till lille Theo för att fira honom när han fyller 3 år!! MYS! Tänk att tiden går såå fort!
 
Vi har fyra veckor med massa roligheter framför oss!! Det blir Skara Sommarland, Tomas Ledin, Diggelo, Wheels and wings, Rättvik & Avesta, simskola, min äldsta bestfriend flyttar hem <3 Lovely!! Längtar!!
 
Vi lever NU så länge jag lever ska jag njuta! Jag har ett val över hur jag vill leva mitt liv och jag kommer att leva det fullt ut!! Vill jag förändra så är det bara att göra, mitt ansvar, mitt liv <3
Ha en underbar sommar alla där ute!!!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0