Happy birthday <3

Idag är det ingen vanlig dag för idag är det Ellioths födelsedag!! Hipp hipp HURRA på dig dag hjärtat!! Tänk att det gått 8 år sedan vår kille kom <3
 
Hade en kille som vaknade tidigt idag med kroppen full av massor med myror =) Då kan man ju bara inte ligga och vänta på att mamman ska vakna och sjunga!
 
 
Härligt med paket =)
 

Bästa =)
 
Han hade massa med tid på morgonkvisten så det var bara att sätta igång och bygga =)
 

Hemma sista dagen med Loppan Lus som var kass i magen... Det har funkat ganska bra men såå keligt att bara gå hemma... Hon har vart pigg mellan varven och sovit när hon behövt ;) Precis så som det ska vara när man är hemma och är sjuk.... Pappan skämde bort med glass så det har slinkit ner ett par stycken!!  Nu verkar hon mest vara grymt rastlös och väntar på att vi ska hämta Elliorh för då är det inte såå lång tid innan Hanna & Theo kommer!!

 
Min söta tjeja!!
 
Jag städar och grejjar och tvättar hele tiden och är ganska trött på det måste jag säga!! Men nu börjar vi komma iordning en del, fast det finns mängder med kartonger kvar ute i garaget... En del ska till tippen, en del upp på vinden och en del ska in hit... Suck!! Det allra bästa i kråksången är att vi får rensat mängder!! Helt underbart!
 
Vi trivs såå bra i huset!! Älskar det och det känns som om vi verkligen kan sätta vår prägel på det... Det får lov att ta tid både till att komma på hur vi vill ha det men att köpa på sig inredning mm... Allt kostar en himla massa pengar även om vi handlar på Rusta, Ikea och andra billigare ställen så blir summan av kardemumman DYR!! Det är dyrt att flytta, allt kostar pengar... krokar, skruvar, plugg, lampor mm... Nåja det kommer att bli såå bra!!
 
Längtar tills jag kan sätta tänderna i trädgården!! Massa buskar som ska bort men det krävs muskler för att få bort dom och det är inget jag kan skryta med att jag har =)
 
Nu ska jag ut och leta upp flaggan i alla fall så den kan komma upp när vi firar födelsedag! Ikväll blir det våfflor till sonens önskemål =) Farmors våfflor såklart! Behövs nog en låååång promenad för att göra sig av med dem! Hade ju vart trevligt att fortsätta neråt nu när man är inne i ett flow =) Jag ser slutet på min viktresa och det är helt underbart! Trodde aldrig i min vildaste fantasi att jag skulle komma så här långt!!
 
Ha det bäst!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0