Alla känslor på alla samma gång....

Hej och välkommen till kaos på Lomvägen... 
 
En riktig jävla skitdag.se fick min nya telefon häromdagen och idag dödade jag den 😳 Fan va jag grinade hela förmiddagen över mitt just nu jävla skitliv!! Ellioth tröstade mig, kramade mig och sa att det var ju bara en telefon.... familjen är ju viktigare❤️ Underbara unge!
 
Lovis har berättat i skolan att pappa eventuellt ska flytta hemifrån... Lexi frågade Roger när han hämtade Lovis... Djungeltelegrafen är igång... 
 
Min chef frågade om jag ville ha ett par dagar till ledigt under mellandagarna och det sa jag inte nej till men ställde upp och jobbar den 22 istället... Allt handlar om att ge och ta! 
 
Det var ju meningen att vårt liv skulle börja nu... vår tid, barnen börjar  bli stora och vi kan göra saker själva. Det är bekvämt efter småbarnsåren, kunna åka och handla själva, ta en fika på stan tillsammans, bara vi.... Jag hade så stora förväntningar och drömmar om att bli gamla tillsammans och se varandra åldras, finnas för varandra, för alltid. Är jag så ofantligt blåögd och lever i en drömvärld? Inget blev som jag drömt, vet inte hur man lever själv.... Är det över eller kan vi hitta tillbaka till varandra? Hur vet man hur man ska ta sig igenom en så stor sorg, hur lagar man ett trasigt hjärta? Kan man glömma och gå vidare och ta upp livet där det var för en månad sedan? Undra hur morgondagen ser ut.... Familjerådgivning... Är vi en familj? Ska vi kunna bli hela igen eller är det bara jag och barnen som är en familj och han står utanför? Hur vet man det? Hur kan man inte veta om man älskar någon? Hur kan livet bli så uppochner? 
 
Är nervös, rädd, ledsen, arg, vansinnig, svartsjuk, alla känslor på en och samma gång! 
 
Ska försöka sova efter syrror ❤️ ....  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0