Det brinner ett ljus i advent

God morgon! 
Blev en del känslor igår... Är nog ganska full av dem idag med... Ska försöka ta mig ut på en promenad med min fyrbenta vän och sen blir det en sväng till stan och träffa min älskade barndomsvän ❤️ Ladda batterierna för att fixa läsläxor, duschningar och allt förberedande för imorgon.
 
 
Mina små älsklingar öppnar paket på 1:à advent ❤️ Vi har gått ifrån paketkalendern och gjort det lite mindre ialla fall 😀 Det blir en bio i jul istället för alla dessa små pinaler som bara ligger och dräller...
 
 
Det blev rätt mysigt det oxå! Är grymt nöjd över mina nya ljusstakar 😀
 
Ställde mig på vågen efter alla besök i omklädningsrum igår 🙈 Inget jag vill uppleva igen.... fan va jag blir galen på mig själv.... vill inte ha det så här men vet inte hur i all världen jag ska klara kampen mot volangerna oxå! Ett krig i taget.... 
 
Va rädda om er ❤️
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0