God morgon

Torsdag morgon och nu är det bara två dagar kvar sen är det jullov! Det ska bli så underbart med lite ledighet. Märker på barnen med att de behöver få bara vara, leka och njuta av att få vara ledig! 
 
Vi har mycket framför oss oxå under ledigheten... Roger flyttar den första jan, förmodligen redan på fredag om han får komma in i lägenheten. Han har sökt flera andra både i närheten och stan... Jag hoppas dock att han kan få i Veddige eller åtminstone i Derome. För barnens skull ❤️ 
 
Vi har kommit fram till ett beslut gemensamt om att vi separerar, ringarna ligger i smyckeskrinet och vi kommer troligen lämna in en ansökan om skiljsmässa... där tar det ett halvår innan den går igenom då vi har barnen och vi har ångerrätt om vi skulle hitta tillbaka till varandra, Just nu känns det väldigt långt borta och det känns skönt att tagit ett beslut.... Finns ingen ork till att vela.... Många tankar, känslor och frågor som kanske aldrig blir besvarade men vi kan faktiskt prata och han har berättat vad han vet... vad som hänt.... vad han minns... Alkohol 
är en jävla bov och han måste komma till insikt över hur han ska förhålla sig till alkohol.... Sorg 💔 Finns inte många andra förklaringar till hur jag mår... Upp och ner. 
 
Idag ska jag julpynta med barnen och mysa med dem! Vi har valt att berätta för dem på måndag när allt lagt sig med jul, klappar, tomte och allt. Jag hoppas innerligt att vi kommer kunna vara vänner, han är ju min bästa vän men just nu ska vi bara kämpa till fredag.... Då börjar ett nytt kapitel i fröken Stehnson liv... 
 
Dax att fixa sig till jobbet.... packa väskor för barnen och åka. Ha en bra dag 😘

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0