Mellandagar

Det märks att hela familjen behövt få vara lediga, vi är så trötta både i kropp och själ... Man exploderar för minsta sak och barnen testar och drar saker till den yttersta gränsen samtidigt som de är som dubbelhäftande tejp! Idag har de kompisar som sover över och det är skönt för då släpper de taget lite, vi behöver det allihopa. 
 
Imorgon ska vi in till familjerådgivningen igen... får se vad det leder till... Vi har pratat mycket och det känns skönt! Det känns gott att han inte flyttar på fredag... hoppet att vi ska klara av allt finns kvar! Det är mycket som måste bevisas, mycket känslor som måste ut... Ibland känns det som om jag måste förklara mina val men det är egentligen ingen annan som har med att göra, det är jag som måste leva med mina val... Han får stå för vad han gjort, han kommer få kämpa för att stanna kvar och de val han gjort oxå... 
 
Fick responsen att jag "insett mitt värde" när vi beslutade först att gå isär... men jag vet mitt värde tillsammans med honom och jag tror att det mer handlar om att han ska inse mitt värde och vad han måste offra/prioritera... Det negativa överväger det positiva med att bli själv och det vill jag inte.... För barnens skull väger det upp att fortsätta tillsammans, inte till vilket pris som helst men gör vi vårt yttersta så kan det bli bra! Klarar vi denna krisen känns det som om vi kan klara det mesta... Alla är väl värda en andra chans, göra om och göra rätt ❤️ 
 
Idag har vi mest slappat, gick inte upp ur sängen förrän halv elva... gick ut med Boss vid halv tolv, han är oxå en förslappningsvovve 😃 Har beställt vinterkläder på rean till barnen för nästa år... Det är första gången jag gjort det. På gott och ont! Vi får väl se hur de sitter. Ska försöka laga lite middag, dålig fantasi men något ska vi nog komma på 🙈 Får se vad frysen erbjuder!
 
Fredag blir det jobb för min del, ska bli mysigt! Det är inte så många barn på jobbet och det blir lugnare tempo! 
 
Har ju glömt uppdatera barnens rum 😝
 
 
Lovis rum efter vi möblerat om 💕 
 
 
Ellioths rum i fullt kaos... Kompisar, legobygge, skratt och fnissande 😄 
 
Är grymt nöjd med Ellioths tapeter och så underbart sköna sängar! Barnen älskar dom, sover som stockar och igår när Ellioth hade svårt att somna var det nemas problemas att krypa ner jämte honom och hans somnade gottigt 💕
 
Ha det bäst!!  
 
 
 
  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0