Nervöst

Bubblar av känslor idag med, tårar som bränner hela tiden och jag vet varken ut eller in.... Kände mig stark härom dagen men nu vet jag ingenting.... Önskar bara av hela mitt hjärta att allåt kunde vara ogjort och att allt var som vanligt igen... Vill inte leva själv, hur gör man det? Vill leva med min familj och igår verkade det om Roger oxå vill det... Får inga raka svar alls... Det är så frustrerande 💔 Älskar ju honom!
 
Ikväll ska vi intill familjerådgivningen och kanske är det ett steg i rätt riktning som kan ge oss lite vägledning på hur vi ska tänka, lite verktyg! 
 
Ska gå ner till Karlssons tänkte jag och fixa en liten ljusslinga att sätta i riset på framsidan, julen börjar komma på Lomvägen 🎄
 
Håll tummarna för oss idag ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0