Ny vecka

God morgon världen 🎄
 
Då har andra advent flugit förbi och vi firade en med städ på förmiddagen och innebandy i Kullavikshallen på eftermiddagen. När vi skulle åka hem kom snön och den med besked! Lastbilar stod huller om buller på motorvägen och jag var rätt nöjd med att sitta på passagerarsätet jämte Roger 😉 Hade verkligen inte velat köra! Det gick riktigt bra, en match med 2 lika och en som de vanån och barnen är faktiskt riktigt duktiga! Ledarna gör ett gott jobb 👍
 
Vi köpte tapetklistret och spackel så ikväll spacklas Ellioth rum.... Äntligen, som han väntat och längtat på att få nya tapeter och nu händer det! Skönt att få fokusera på annat än bara känslor.... Vi köpte nya sängar till ungarna oxå i lördags så till helgen kommer dom så vi lär ju ha att göra... Ikväll ska det bakas lussekatter oxå till lucià drop-in på jobbet på onsdag. Fattar inte riktigt hur jag ska få ihop allt men på något sätt ska det gå! 
 
Behöver ha lite full rulle runt mig.... För det hade jag ju inte innan 😝 Hade en riktigt mysig kväll igår med Modu, glögg och tätt i soffan när barnen somnat. Han är trotts allt min bästa vän och vi pratar om allt, ärligt, naket för det har vi lovat! Vi måste ge det en chans och sen får vi se vart denna bergochdalbana tar oss.... Det vet vi inte idag och inte i morgon.... Men vi lever här och nu och det måste vi göra till det bästa, tillsammans och tillsammans med ungarna.... 
 
Nu blir det frulle med gröt, Magnus Carlssons jul och tända ljus med snön gnistrande utanför... Ha en bra start på veckan för det har jag och världens bästa barn ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0