Ny vecka

God morgon supermånen 🌕
 
Trotts en fantastisk supermånen har jag sovit som en stock i natt... Jag måste vart otroligt trött för jag brukar ha så svårt att sova när det är fullmåne! 
 
Svullna och rödgråtna ögon så jag ser inte klok ut, hoppas lite smink kan göra susen och dölja lite. Vi pratade en del igår med, känns som man ältar men jag vet inte hur jag ska ta mig ur detta mörker? Det är så många frågor och tankar som snurrar runt, som jag måste få svar på.... men det finns inga svar, han har inga svar att ge mig och det gör mig galen... 
 
Tiden får utvisa....
 
Snart kommer mormor och ska passa barnen idag då det är studiedag och fritids är stängt. De ser fram mot det ❤️ Känns skönt att kunna gå o jobba och ha mamma här, min stora trygghet! Känns fantastiskt att ha mitt jobb i allt detta trassel, behöver lite stabilitet och jag har nog börjat inse att vi kan bli ett gott gäng på jobbet! De ställer upp till 100 % och det är guld värt! 
 
Alla klappar inför julen är nu klara, bara två kvar men de får jag ta när nästa lön kommer  så det knns skönt! Julhandlingen tar jag nog då med, bara lite småsaken som håller köps innan 🐽 Typ julskinka, frysvaror, senap och sånt som klarar sig... Måste ha en plan, på allt, kontroll på saker som jag kan kontrollera.... stressfaktorn är skyhög och det känns som om jag ska explodera...
 
Dax att sätta igång en kanna kaffe och fixa frukosten så jag kommer till jobbet i tid 😝 Aldrig bra med för myclet tid på morgonen då hinns det med en massa bloggande 😉 
 
Ha en go måndag 😘
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0