Önskan

Hello på er! 
Sitter uppkrupen på en stol i finrummet, mätt som en plätt efter en jäkla god middag! Kyckling i pitabröd, pommes, sallad, ett gott glas rött och la familia ❤️ 
 
Rätt trött måste jag erkänna efter enfullspäckad dag, städat, köpt gran, fixat hemma, handlat och umgås med nära vänner.... Mamma och pappa kom ut redan vid halv tio för graninköp, fika och massa tjöt 😀🎄 
En fin gran blev det,fina hyacinter och jag fick en röd fin julblomma av mammsen... just nu står det still.... amaryllis 😅 Jösses min hjärna har gått på semester! 
 
Igår tapetserade jag och maken Ellioth rum och det blev såå fint! Såå nöjd och en såå lycklig son, nu väntar vi bara på sängarna... Det hade vart blåsigt på Östersjön.... men jag vill ha dem NU!  Suck, yålamod är inte mitt mellannamn! Ellioth älskar sitt "nya" rum, lite mer som ett killrum/ Tonårs rum... Skrivnordet åkte ut på försäljning för det får verkligen inte plats och han använder inte det... Tråkigt om han inte kan röra sig..., bilder kommer när allt e klart! 
 
Mina underbara grannar har vart på besök idag och jag fick ventilerat alla mina tankar, inte för att jag är ett dugg mer intelligent 😳 Men det var skönt att gå ventilera mig! Tankar finns det och jag vet inte hur eller vad jag ska göra med dem... känslor finns det... Hur ska jag tyda dem? Hur tänker han? Igår var inte roligt, han va på pisshumör och det lät han gå ut över mig... ingen ursäkt för det kan han inte... Jag måste erkänna att jag ville inget hellre än att han skulle ut igår, jag fixar inte när han blir sådan... Jag är värld så mycket mer och det sa jag till honom idag, jag hoppas att det går in! Det lär ju finnas saker att prata om på nästa tid hos familjerådgivningen.... 
 
Nu blir det promenad med hunden, innan soffan kallar innan detblir soffhäng med Modus! Min största önskan detta året till tomten är... Att allt ska bli som vanligt igen, att allt ska bli bra, att det dka bli du och jag ❤️ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0