Back in track

God förmiddag alla monsterdiggare 😁
Haft en lång och skön morgon med sovmorgon efter en sämre natt med sällskap av herr fullmåne... Ett avsnitt av Modus och långfrukost! Såå skönt för själen och det är bara fredag! Hela helgen kvar och jag njuter av att bara vara, ladda batterierna och umgås med min familj! 
 
Igår tog jag tag i mig själv igen... Bestämde mig i sista sekund och följde med Kristina till Kungsbacka och nästa Matilda! Ett plus på vågen men idag är det nya tag och räkna för fullt! Stampa ner foten, inte ge upp, gör min skull!! Det är bara att göra... 
Dagens frukost ❤ 
 
Nytt gött bröd, skördeglädje med smoothie på 7 så! 
 
Efter frukosten gick jag och bästa Nett en strängenrunda och det gav ny kraft och energi! Helt perfekt start på dagen 😗
 
Önskar er en go fredag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0