Mys, Viktväktarna och jobb...

God morgon härliga lördag! 
 
Sitter i köket och lyssnar till barnen som leker, det skrattas, skriks, pratas och det är så mysigt! Den här helgen har vi Theo på besök och det är så mysigt! Ellioth och Theo är fullt upptagna hela tiden och Ellioth ska ta hand om honom 😃 Lovis har bäddat ner sig i soffan och kollar på tv, trött på att lyssna till grabbarnas tjoande... 
 
Måste säga att veckan vart jäkligt tuff men det har gått bra, vi har ridit ur flera stormar på jobbet och jag har överlevt... Vi har vart kort om folk men vi har fixat det, efter ett par dagar med kaos la vi upp arbebetet och delade in oss i mindre grupper och det blev så bra. Jag fick till en helt underbar förmiddag med tre barn och det kändes helt fantastiskt, det kommer jag leva på länge! Ska ta med mig de erfarenheterna till nästa vecka och fortsätta så... 
 
Jag har vart på Viktväktarna med ett mycket lyckat reslutat, minus 1,2 så nu kör vi! Ända in i kaklet! Igår hade vi fredagskväll med alla inslag så det blev -22 på veckobonusen.... hm tja det betyder inte mer än att idag blir det bara de dagliga! Det klarade jag förra helgen så det klarar jag idag med! Lite mer självförtroende faktiskt, jag klarar så mycket mer än jag tror! Ska försöka mig på crossen två gånger innan nästa torsdag! Det är målet för denna veckan...
 
Återhämtnigen har väl inte riktigt funkat mer än att jag lyssnat till kroppen och gått och lagt mig tidigt... promenader i mörkret har inte riktigt funkat.... Men idag efter frukosten ska jag och Boss ta en riktigt lång och härlig promenad tillsammans. Imorgon är det fars dag, fylld med innebandy, kiosken mm En middag i Näs på eftermiddagen med hela family och det ser vi fram mot ❤️ 
 
Ha en riktigt bra helg! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0