Slappa, njuta och bara vara 💓

God morgon pÄ er! 
 
En förmiddag i sĂ€ngen med hjĂ€rtat och en kass film... Åh sĂ„Ă„ skönt! Precis vad jag behöver 😍 Haft fyra underbara dagar tillsammans med bĂ€sta familjen! Det har bĂ„de vart mys, god mat, stĂ€dat, tvĂ€ttat, promenader och hĂ€rligt umgĂ€nge! KĂ€nns som om jag Ă„terhĂ€mtat mig rĂ€tt bra och Ă€r laddad inför en ny vecka med jobb! Ska bli en bra vecka... jag ska stĂ„ pĂ„ mig... 
 
Satt och pratade lĂ€nge vid frukostbordet idag... Har en uttrĂ„kad Ellioth som verkligen behöver skola och rutiner, en Loppa som lĂ€ngtar tillbaka till skolan! Åh det ska bli roligt med matten, jag Ă€lskar matte! Behöver man gĂ„ pĂ„ storstadiet, undrar Lovis nĂ€r vi pratar om vilka klasser de ska gĂ„ i. Underbara tös ❀
 
Jag gav mig ett löfte den hÀr helgen och det kÀnns riktigt bra idag! Lyckades nÀstan hÄlla mina Sp den hÀr helgen, minus 16 bara. Det Àr nog det bÀsta jag lyckats med pÄ lÀnge... Fast jag har nog aldrig heller varken rÀknat eller skrivit upp vad jag faktiskt Àtit pÄ lördagen innan! Ska fixa det pÄ rÀtt sÀtt den hÀr gÄngen, den hÀr gÄngen ska det hÄlla. MÄste hitta en vÀg som funkar i verkliga livet utan att fuska till mig. All in den hÀr gÄngen! 
Jag har lovat Kristina att följa med varje torsdag Ă€nda fram till jul och det ska jag fixa! Belöningen blir en Lola klĂ€nning 💃
 
Idag Äker vinterdÀcken pÄ, söndagsmiddag, promenad, lÀxlÀsning och gotta mig! BÀsta blandningen! Ha en go söndag pÄ er!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0