God morgon huvudvärk

Huvudet känns som ett stort klumigt getingbo... hatar att känna mig såhär, förkyld som fan, ont i halsen och nja inte så fräck... Inte sovit så mycket inatt heller. Både ångest och förkylning men oxå en liten osalg ande i det andra rummet, Ellioth. Han har mycket att fundera över och jag är kanalen ut. Förstår honom, vi är likadana, fyllda med tankar, funderingar och oro. Blir galen av allt ältande! 
 
Sttessen har gjort allt så mycket värre som jag inte riktigt kan förklara, inget är som det en gång va! Minnet sviker och uthålligheten finns inte längre. Klarar inte av stress alls utan den slår ut alla normala funktioner. Helgen har vart lugn och skön, vilat mycket tack vare förkylningen! Tack för den 😉 Har återhämtat mig lite efter veckan som vart men tanken på att gå tillbaka gör att jag får hjärtklappning. Varken vill eller orka möta dessa negationer, ifrågasättanden och tråkningar! Det borde inte finnas på en arbetsplats, trodde att nystarten skulle haft större effekt på fler kollegor! Men jag tänker inte sjunka till den nivån, går till mitt jobb och jag tänker göra mitt bästa för att vara den pedagog jag vill vara! Det är därför jag är där! 
 
Ska försöka njuta av dagen, läsa, vila, gå en promenad och kurera mig inför morgondagen! Återhämtning 💕 Önskar er alla en fin söndag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0