När livet flyger fram...

Hej på er alla monsterdiggare! 
Wow det var verkligen inte igår! Livet går upp och det går ner... det har hänt mängder sedan jag skrev här sist och jag fick bara sån lust att återuppta mitt bloggande. Vem vet det kanske kan ha lite läkande kraft att skriva av sig. Det har det haft förr så vem vet det kanske hjälper en gång till.
 
Mamman i familjen har dragit på sig en riktig mansförkylning så just nu ligger hon och kollar på Wallander, väntar på en äppelpaj till mig och en kladdkaka till kidsen 😀 Theo är här och har sovit över så jag har en mycket nöjd Ellioth. Lovis är instängd på sitt rum och leker, fantasin är det ingen brist på och hon kan leka i timmar. Såå skönt när man inte är fräck! Måste nog säga att jag har hellre hela huset fullt av Goa ungar än två tjatiga och uttråkade...
 
Tänk att de äldsta har flyttat ur boet, till stan och trivs så fantastiskt bra! Är så stolt över honom 💕 Halva lastbilskörkort i hamn, jobb och han reder sig själv! Har ett hjärta av guld och en fantastisk vän, någon jag alltid kan lita på! Älskade Alvin!
 
Vardagsrummet har fått ett rejält ansiktslyft, sovrummet är så fint och jag trivs såå i vårt hus, tillsammans! Livet är rätt bra ändå! Trots ångest, trots dåliga nätter, har jag tagit mig tillbaka från avgrunden... Kan säga att idag älskar jag livet igen, vill få allt att funka, livet, familjen, maten, träningen, jobbet på 100 %.... Hur gör jag allt det där efter en utmattning? Jag har insett att även fast man är utförsäkrad från försäkringskassan och man ska vara igång på fUlla vet jag att det kommer ta sjukt lång tid innan jag är tillbaka på fullt. Men jag tänker inte ge upp, ska kämpa, ska vinna, ska ha tillbaka kontrollen över mitt liv... igen! 
 
Nu ringer äggklockan, barnen vill ha fika... 
 
Va rädda om er ❤️
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0