Första mammahelgen ❤️

Då var det dax för första mammahelgen... fredagskänsla? Nja det är ju jätte skönt med helg men tårarna brinner bakom ögonlocken och jag vet inte hur jag ska hantera det. Barnen ska ha kompisar som sover över och det är skönt med hela huset fullt... men det är något som fattas! Känner mig fruktansvärt ensam, är det så här det ska vara nu? Blev inte livet mer än det här? Det är fruktansvärt tur att jag har barnen ✨ mina små! Hade inte klarat detta utan dem... halva mitt liv har jag delat med honom och nu.... Faaaaaan! 
 
Han känner sig tillfreds, inte frustrerad, att han gjort rätt val, tagit rätt beslut... kul för honom! Undra vad ett litet källarrum ger gentemot en hel familj 💔💔💔 fy farao va ont det gör! 
 
Det blev tacofredag enligt Lovis önskemål, det va gottigt och barnen är nöjda! Jag tänker att det blir en film i sovrummet sen när ungarna tagit över tv:n med ps4... Funderade på att värma mig en kopp glögg, synd att slänga den! Samtidigt var det nog tur att barskåpet gapade tomt på rött vin... det hade nog inte blivit så bra just idag! 
 
För kärlekens skull spelas just nu... hm det var vår bröllopsvals ❤️ Tack för den... fan va bitter jag känner mig! 
 
Får nog tanka lite gos hos Boss!! Stor kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0