Äntligen tillbaka på jobbet 😁

Snart jobbat första veckan efter influensahelvetet! Så underbart så det e inte klokt, att få träffa alla mina barn och härliga kollegor! Det ger mig energi och kraft och det är så härligt ❤️ Är väldigt trött i kroppen och mentalt, det märks att kroppen kräver återhämtning, idag gick jag och la mig efter jobbet och det va så skönt. Det gjorde att jag fixade kvällen, tålamodet höll hela vägen, inget gap och skrik på barnen. Det är jag så otroligt tacksam och glad för, att jag faktiskt håller ihop bättre och bättre, blir inte arg på barnen som jag blev innan när jag var sjuk eller i början efger separationen!
 
På måndag har det gått tre månader sedan han flyttade ut... Det har gått väldigt fort, upp och ner, många känslor men framförallt framåt! Jag klarar mer och mer, har fått ihop en vardag för mig och barnnen, vi är starka tillsammans, det är vi tre som är en familj! Min familj ❤️✨ Jag vet att jag kan, att jag är en bra mamma, att jag gör allt för mina barn och lite till! Det är jag stolt över! 
 
Klarade räkningarna, med lite hjälp av de bästa föräldrar man kan ha! Vet inte vad jag hade gjort utan dem! Hade inte klarat mig utan... Det är det värsta med att blivit själv, att jag ska fixa allt själv! Känner mig otroligt utsatt och ensam... Ensam är stark? Eller? Jag måste ge det tid, ge mig tid att förändra mitt liv till mitt! Jag ska ge huset och mitt liv detta året! Jag måste låta det ta den tiden det tar, min sorg, att blivit ensam.... Det tar tid att läka! 
 
Min lilla Loppa sussar i min säng och Ellioth har lagt sig i sin... Han blev surare än surast när han inte fick ligga i mitten inatt igen... Det går inte att ligga utanför Lovis menar han... De är lika snurriga båda två, de är lika knöliga och sparkas... Ibland skulle jag haft en säng på 2,5 meter bredd 😜
 
Nä nu blir det natten! Sussa gott! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0