Lyx vabb

Min lille Nisse är hemma och sjuk, han åkte på världens värsta magsjuka igår... Hemskt att se honom så sjuk med sån smärta och kräkas så häftigt! Ont i mammahjärtat! Idag är det så mycket bättre, orkat äta lite och sitter nu och spelar tv-spel med Rasmus. Jag lyx-vabbar med honom på karens ❤️ Minst 48 friska timmar hemma med massa mys, kramar, film och kärlek!
 
Ligger i sängen och kollar på ett så fantastiskt pårogram, Kroppshets! Mia Skäringer är en så otrolig människa och det stämmer så överens med hur jag känner oxå! Klart som fan att jag duger precis som jag är och hur jag ser ut. Jag är här för att leva, leva mitt liv i min kropp ❤️ Det är dax att ta vara på mitt liv, leva det fullt ut, här och nu! 
 
Rasmus fick världens bästa telefonsamtal av Bodil på Epson Pac, han fick jobbet!!!! Jippi!!! Bästa, Goa, omtänksamma och underbara Rasmus! Grattis gubben det är du så värd!
 
Tänk att mitt liv blivit så bra, det trodde jag aldrig att det skulle vändaoch att jag skulle få det så fantastiskt! Tänk att jag delar mitt liv med en underbar man och hans barn ❤️ Jag är så glad, så stolt och älskar verkligen mitt liv! Frank älskar mig precis som jag är med mina kvinnliga former... en kvinna som fött två barn... Det är helt otroligt underbart! ÄNTLIGEN! 
 
Ta hand om varandra ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0