hm... inte en helt bästing dag...

Börjar med ett telefonsamtal 07.20... Vi får vår kyl & frys idag... JAAAA va gött men ack va jobbigt det blev. Hade en tid att passa så då var det inte lika skojjigt... Roger körde Netts kids till stan så han vart inte hemme men Nett och Emmy kom o åt frukost med oss, det var MYSIGT!!

Efter att vi fått ut allt ur frys o kyl, det som skulle slängas o i frysväskor mm så kom Roger och Maggan och Mattias kom samtidigt med kylen... STRESS!!! Skulle bara städa bakom oxå innan de nya kom på plats...

Men det blev JÄTTE fint!! LYCKLIG!!

Sen var det bara att fixa tvätten och in i en dusch och göra sig klar till Jen skulle komma o hämta mig för vi skulle in och väga oss... Blev inget bra + 0,2 kg... ett glas vatten sa Totti!! Men det var som jag befarade att jag stått still... Så nu e det nya tag och skönt att det inte e något speciellt som händer... VARDAG!!! HELT UNDERBART!!!

Vi har lovat varandra att nu ska det bli skillnad mellan vardag och helg och ta vara på veckorna!!

Har vart och röntgat lendrygg och bäcken idag... Det var INTE skönt alls men nu e det gjort och nu e det bara att vänta påå svar från läkaren... Hoppas att de kan se något så jag kan få hjälp för nu e min rygg inte rolig alls... Har bamseont om morgonen och ibland även på dagen...


Igår var en mycket mysig dag!! Ellioth var hos Nett och jag, Roger och Lovis åkte till stan och beställde en ny soffa för våran har spruckit, ny klädsel kostar lika mycket som en ny.. Men 6 veckor tar det innan vi får den nya... PUST va jobbigt... Vänta är INTE mitt mellan namn precis...


Nehe nu ska jag packa in mina barn i bilen och åka upp till Jen och äta fruktsallad och glass och mysa!!

Ha det gött!!


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Tack igen för frukosten och sällskapet! :-) Nya tag i morgon min vän! Jag VET att du kan så kämpa på! <3

2010-08-17 @ 18:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0