14,7 minusgrader

Lite kallt kan man ju säga att det var i morses när vi kollade ut... Brrr va kallt, Zelman hörll på att frysa ihjäl och hennes husse var inte sent efter... Nåja det blir till att stanna inne idga tror jag, möjligtvis en runda senare om solen kan värma upp landskapet något! Jag har alltid lärt mig att man inte får ta ut små barn när det e mer än 10 minus, inget bra för lungorna eller huden... Det lyssnar jag på! Lovis sover och Ellikoth kollar på Pettsson för andra gången idag =)

Jag har storstädat stora toaletten redan och det käss så skönt, det luktar rent och jag kanske hinner med något mer idag... Tvättat en maskin som ska in i tumlaren... då värms det upp lite här inne med =) SMART!

Jen och Milo kommer strax hit, de skulle gått på stan men nja kanske inte när det e såå kallt! Får se vad dagen bjuder på?? Carro och hennes troll kommer nog ner sen när de hämtat Emma =) Full rulle =)


GRATTIS ROBIN PÅ DIN 15 ÅRS DAG!! HOPPAS DU FÅR EN KANONERS DAG OCH SÅ SES VI IKVÄLL PÅ DITT KALAS SÅKLART! =)

Ikväll är det dagen D, IDOL-final!! Undrar vem som vinner! Jag måste ju säga att jag håller på JAY! Jag struntar i alla rykten i det här fallet e han bäst. Minnahs röst e alldeles föör klen och hon kommer inte slå igenom tor jag. Vist lite ballader kanske hon klarar men sen e det stopp...Jay därimot kan gå låångt, rocken är bred och han har en stark bra röst!! Håller tummar och tår! Ska komma på det efter Robis kalas =) En trevlig kväll i trevligt sällskap!! Ska bli supermysigt! En rykande kopp glögg kanske det oxå blir... Lär nog inte bli minus på vågen känns det som... Julen e banne mig inte lätt, lite här och lite där blir MYCKET!! Nåja jag har en hel vår att ta resten av kilona och det kommer jag att fixa!!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0