Gräsänka för en kväll =)

Jaha då sitter man hemma då och kollar på bonde söker fru... själv =( Nä skämt å sido så e det inte så farligt, ganska skönt med lite ensamtid oxå!! Roger e ute med Henrik och firar av honom, han fylde 35 i början på december. Hoppas att de får en trevlig kväll!

Här har vi ätit Ellioths favorit kvällsmat, ägg =) Han åt två utan gulan såklart och en leverpastejmacka! Lovis tryckte med i sig en leverpastejmacka efter sin gröt!!! Hon e helt sanslös, man får nästan stoppa henne ibland...
Efter kvällsmaten blev det badet för båda två, känns lite goare att lägga två rena troll! Insåg att det var  på julafton som Lovis badade sist så hennes hår såg faktiskt fett ut för första gången... Det blev inte bättre av en leverpastejinpackning =)

Christoffer e gullig och går ut med Zelman =) Tack vännen!! Barnen sussar i sina sängar...vågar nästan inte skriva det ;) Får väl se hur länge friden finns... En massa ljus är tända överallt och jag ska snart titta på "Morden i Midsommer" Det gillar inte Roger så jag får ju passa på att kolla när han inte e hemme! E sugen på det mesta ikväll... Men jag ska banne mig ta en apelsin istället!!! Håll tummar och tår att jag ska kumma stå emot!! Jag har redan ätit lite brända mandlar =)

Nehe nu ska jag koppla av i soffan! Ha en trevlig kväll alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0