Julafton!

                                                      Från oss alla till er all en riktigt god jul!

Igår trodde jag inte att jag skulle kunna vara med och fira jul, fick jätte hög feber och mådde såå dåligt men nu är febern nästan borta och jag mår förhållandevis riktigt bra!

I morses vaknade jag först och tassade upp och tände lite ljus, sen kom min skrutt upp och fick mycket stora ögon när han såg alla paket under granen! Åh va mysigt! Sista paketet i adventskalendern.. Åh tack mamma! Underbara unge! Nu sitter han och tittat på sin nya film, bärgarn!

Vi har ätit frukost med skinkmackor och julmust! Åh det får man ju bara göra på julafton =) Mys! Sen har vi badat barn, gått ut med hund och jag är färdig med =) Roger är och tänder ljus på kyrkogården och sen är det bara han som ska bli klar!



En liten julfin sessa! Det är verkligen inte lätt att ta kort på två stolliga, uppspelta barn! Ellioth är överlycklig för att det är julafton idag =) Tomten kommer och mormor och morfar =) Tänk va lite som kan göra en dag för en liket kille!



"Jag kan hålla henne i mott knä mamma" Nja det gick ju sådär...




Ellioth fick kapplastavar igår va hans gudfar och gurdmor =) De kan man ha till mycket, nu klipper han lillasyster...



Åh vilka massa julklappar det finns här =) Åh det bara kliar i fingrarna!



En liten busig sessa! Lovis gick lös på ALLT!! Totalt tokig!


Jag har ringt farmor och vi pratade länge! Hon blev så glad! Lovisen  somnade nyss i min famn så då kan man ju gosa lite med den lite större modellen =)

Snart kommer mamma och pappa och det kommer att bli en supermysig julafton! Ikväll kommer familjen Altesson Kling och det ska bli så mysigt!!!

Ha en fortsatt trevlig dag på er!!


Kommentarer
Postat av: Emmy

Hej God jul familjen sthensson<3

jag är över lyckelig har entligen fått ett wi fårn den kalede (tomten) (till familjen ) men ses sen kram din Emmy<3

2010-12-24 @ 17:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0