Spenshult

Då har man vart på Spenshult idag med mamma. Hon var på läkarundersökning med anledning av att göra en karpateltunnels operation på hennes sndra hand med. Hon gjorde den första i våras och har väntat och väntat på  operation. Nu hasr hon blivit remiterad till Spenshult för hallands landsting inte kunde hålla vårdgarantin. Inte innan jul men sen så snarast möjligt! Ska bli skönt för henne! Håller tummar och tår!

Annars har det inte hänt så mycket idag, slappat, tvättat (ovanligt) degat med lera med Ellioth och druckit kaffe med Nett. Nu försöker mitt lilla russin tillk son att sova men hdet spritter i hela kroppen på honom! Han ska åka bus på utflyck med hans solkulla i morgon och han lääängtar kan man ju säga! De ska åka till stan, kolla på julkrubban på torget och sen ska de äta pizza =) Ja ni kan ju tänka er hur kul det är! Inte trött en endaste liten smula e ungen... Han somnade i fem minuter i eftermiddags och det verkar som om det räckte fär att hålla igång honom! Nu snurrar han runt som en virvelvind här ute i soffan med en liten Lovis som står nedanför och kollar in honom och hon bara tokflabbar... En rolig storebror!

Roger har kört Christoffer till Borås för att hämta lite grejjor... Så vi e allena =) Hade tänkt att få lite lugn och ro men det kan jag nog lägga ner! Imorgon kommer en av mina allra äldsta vänner hit på besök så håll alla tummar och tår för att det inte ska komma såå mycket snö! Det ska bli såå roligt, det var så länge sen!!

Ne nu ska jag försöka coola ner min son... Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0