Äntligen fredag äntligen...

Härlig fredag!! Hade jätte roligt!! Jag och Lovis har haft en heldag med Jen och Milo!! De kom hit direkt på morgonen efter att de lämnat Nemi på förskolan och jag vart och lämnat Ellioth... Sen bar det av in till stan=) Jen skulle på efterkontroll så jag passade Milo medans hon va inne... Han var inte nöjd i 2 minuter... Har konstaterat att Lovis gärna hänger på och sympatigråter... Två underbart söte bebbar blev två störtgråtande bebbar inne i väntrummet på mördavården... Men jag tänkte bara kallt att det e INGEN ide att hetsa upp sig utan det får bli som det blir, de får gråta helt enkelt... Jag bar Milo på armen och försökte lugna honom och körde Lovis skrikandes i vagnen... Ni vet väl att mammor kan göra flera saker samtidigt =) Tur bara att jag inte har det såå alltid... Hua... fast om man inget val har så hade ju det gått med.. Milo blev knäpptyst när vi kom ut ur västra vall och somna direkt... Lovis somna direkt väl upp i bärselen, jätte gott tyckte hon!

Sen blev det en klipptid på elite!! Innan dopet och allting =) så nu ska mamman bli fin... fick ett presentkort av min kära farmor =) Efter pärsen med skrikande barn blev det en mega go sallad på Camino!!! Har verkligen hittat en ny grej, trodde inte att de hade såå goa sallader men OJ va gott, så känner man ju sig lite nyttig oxå!!

Vi rantade runt på stan hela eftermiddagen i jakt på kläder till dopet... skor... band till dopet... var inne på systemet... hade tänkt Hajen men kom på att det var fredag eftermiddag och de har öppnat upp en avdelning till såå NEEEJ, vi hoppade det... Arnes på vägen hem och Jen hittade ett par snygga skor =) Två varv i McDonaldsdraiven... Ja jag vet att jag skulle ju inte dit på ett tag men vem har sagt att man blir sjuk av mjukglass???? Nej jag hade väl inte tänkt det =) Var precis vad vi behövde!!!

När vi väl var tillbaka i Veddige var det två barn som behövde fyllas på och sen blev det Bua, Jen parasoll hade kommit och då passade jag på att köpa två växter till till den andra rabatten =) Eklöws på vägen hem sen var det två trötta mammor och två fortafarande sovande barn!! En perfekt dag helt enkelt!!


Vidare till Nygatan 11 på kvällen för att smaska i oss tacos och rödvin!!! Hade ju köpt en flarra på systemet! Lovis fick ersättning och åt med god aptit =) Hade jag aldrig gjort med Ellioth när han va liten...skillnad på barn nummer 2?? Ja det kan man ju säga... Vi hade jätte mysigt och satt i deras uterum ända till halv 2 då Sofie följer mig hem med två sovande barn och väl hemma somnar jag som en fura =) Tänk va gott det var med vin, fast man e ju lite försiktig, ska ju orka och fixa och man har ju allt två små att ta hand om... Katten va skärpt man e =)

Så nu dagen efter till ära så e man ju lite seg... Fast någon större fara e det allt inte.. Har lagat snabb lunch sovit middag och plockat en massa... Två små barn som sover... sent ja vet... men men det e ju lördag...

Ha en trevlig kväll =)

Kommentarer
Postat av: Jen

Vilken tur att vi kom levande från mördavården ;) Kunde inte låta bli!! Detär lätt att slinta på knapparna ibland hihi

2010-06-04 @ 21:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0