Lovis första skor

Var med mormor och barna på Gekås för att inhandla sandale till Ellioth och lite av varje... Det blev jätte fina sandaler till Ellioth efter mycket letande... Jag viste att jag ville ha PAX sandaler, de sitter jätte bra på hans fötter och han har aldrig fått skavsår så det ville jag ha. Tillslut hittade jag, vi mätte och provade och bestämde att dem får det bli. Lite skillnad i pris e det ju med om man jämför Andebergs... 300 kr och Skobo... 225 kr.



Ellioth är jätte glad för sina nya sandaler =)

Sen gick vi förbi hyllan där de smååå skorna står... Helt underbar stod de där, ett par rosa addidas skor =) De passade perfekt, lite stora men hon kommer att kunna ha dem läänge =)
"Lovis måste ju ha sina första skor hon me" säger mormor och myser!



Visste e de sööööta!!

Sen trampade vi in på gekås och där blev det lite av varje som man behöver... fattar inte varför det ska bli såå dyrt alltid även om man försöker att inte ta något onödigt... nåja förråden e fyllda i alla fall och det var en mycket mysig dag med mormor! Lovis sov hela tiden och jag fick väcka henne för att äta, lugnt och skönt när man e borta =) Ellioth var hur redig som helst och satt i mormors kundvagn hela tiden och tjatade inte ens!! Mammas stora kille =)
Efterår blev det McDonalds...GOTT tyckte vi då! men ca 4 timmar senare blev jag askass och fick megaont i magen sen kom den maten upp... Hm undra vad det var för fel på den maten.... Tar nog ett tag innan jag kommer att äta där...

Tack för en mysig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0