En kopp rykande varmt the!




Först och främst måste jag tacka för de fina kommentarerna om Studio-kortet! Det värmer om hjärtat =0) Det kändes verkligen helt otroligt roligt!!!




Nu sitter jag uppkrupen i min soffa och tittar på Pippi med min son och den lilla hönan klättar vid bordet... Försäker resa sig efter alla de roliga sakerna som finns på bordet =) Hm känns som om det kommer att bli renrakat snart...
Idag bidde det varmt the i soffan, hua vad jag inte mår toppen! Ont i halsen som tusan, hostar och snörvlar omvart annat... Inte en såå underbar natt precis men det har ju funkat... jag sitter ju här =)

Ellioth har sovit som en stock, när han väl somnade!!! Han var strt omöjlig igår, fattar inte vad edt var med honom. Sur och ändå ville han vara nära men ändå inte... Vi lät honom hållas och han låg och vred och vände sig i evigheter... Men tillslut gick de små ögonlocken igen...

Jag gick och la mig tidigt med, toktrött!! Men då vaknade fröken... skrek´och ville bara snutta! Ja så e det när min mamma är borta hela långa dagen... Tillslut somnade vi i en liten hög...

Hua vad det blåser ute sen då... Har näästan låtit som om väggen skulle rasa eller att taket skulle lyfta... Men det regnar ju inte i  alla fall =) Alltid något!! Idag blir det en dag inne i soffan och bara mysa med tända ljus, hemlagad mat, film med min underbara gosse och gosiga kramar med Lovisen!!

Hoppas ni har en bra dag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0