En sjuk liten nisse...

Jaha det kunde ju vart bättre kan man ju tycka en lördagsmogon då solen skiner och snön gnistrar på taken... Men min miniman e verkligen inte på topp! Han har jätte ont i magen och springer på toaletten hela tiden, vit som ett lakan och ville inte äta frukost! Han ville inte ens smaka på oboyen han hält upp... då e man inte bra alls... Nu sitter han uppkrupen i soffan under en filt med nappar och snutte och kollar på "Hitta Nemo"... Det var ett tags sen så det e rätt ok =)

Jaha då bidde det ingen middag med Jörgen och Marie ikväll heller... Förra helgen då de skulle tittat ut så vart Alva dålig med feber och allt... Idag e det Ellioth, precis som det ska vara när man e småbarnsförälder =) Lovis e brötförskyld oxå... Natten har inte heller vart suverän... En vaken Lovis, så man har ammat en del =)  Ellioth vart vaken flera gånger med och halv 4 ville han lyssna på Bamse... Men NEJ TACK!!! Roger fick traska över och sussa bredvid honom...

Nåja, en promenad får det bli om en stund, med full mundering kan jag lova... 6,8 - var det ute nu. I solen... Så det e ju inte så himla gött precis! Men det ska bli gött att få komma ut själv lite! Roger ska ner och tapetsera hos Jörgen idag så jag kan nog behöva en liten stund för mig själv!

Nehe nu blänger en lite fyrbent dogidog på mig... BRRRRRR känner hur kallt det kommer att bli! GÖÖTTT!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fy vad tråkigt att han e dålig....Hoppas ni får en bra dag ändå och jag vill att du skall veta att vi är oerhört tacksamma att du lånar ut roger till oss så mycket...

kram Mari

2010-11-27 @ 10:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0