... Lika som bär...

Jaha då var farsdag till enda. Det har vart en mycket mysig dag! Äntligen har hon vart ute på en kort runda genom skogen, första på hela veckan och det känns såå skönt! Det är jobbigt att ha ont i foten, inte bara för att det gör ont utan för att jag inte kommer ut och går! Tänk jag saknar mina promenader som tusan... Fortsätter foten strula får jag nog allt kolla upp den för det stör mig alldeles föör mycket att ha ont!

Sen var det mysigt med sällskapet =) Nett har inte heller vart ute och gått på ett tag så idag var det dubbel lycka =)

Vi åkte ut till mamma och pappa, då kom känningar av migränen igen... börjar i nacken på en punkt och sen sprider det sig, illamående och huvudvärk, matt i hela kroppen och det känns nästan som när man får influensa... Mycket märkligt! Två panodil hemma... en Ibumetin hos mamma... Och se på katten det hjälpte, det stoppade upp det!!! Nu är jag tillbaka i ibumetin-träsket... Amma eller inte amma, nåja jag ammade juinte förän nu ikväll...

En underbart god middag i Näs, fruktsallad och glass till efterrätt =) Åh det var mumsigt! Trevligt sällskap och skönt att få hem vår miniman =) Har saknat honom! Nu ligger han nyduschad i son säng och sussar gott =0)

Tog lite bilder idag....



En liten trollunge...



Både en och två rävar bakom de öronen =0) Och en underbart söt klänning!


"Den här klänningen känner jag igen" sa mamma är vi kom ut till Näs idag! Japp det har hon!! För 30 år sedan på en annan liten trollunge! 



Skillnaden är att jag var 1 år när jag hade den på mig och Lovis e bara 7 månader... Jag var inte särskillt stor... Men det finns ju vissa likheter mellan de två trollungarna kan man ju säga.

Nu sitter vi och kollar på Beck, barnen sover och det e ganska lugnt och skönt! Ska strax sussa jag med, 'r dötrött men tycker att Beck e dunderbra, särskillt när man får vila ögonen på Persbrandt =) Inte fel alls!! I morgon e Solkulla stängt för de har planeringsdag... Ellioth e ledig så om vi känner, orkar, mår bra och har lust så blir det öppna förskolan i morgon... Annars blir vi hemma och myser i hösten... På kvällen e vi bjudna på kalas... Hm nja om vi e bra så åker vi... Ellioth har vart väldans OFF... åt inegn middag och sov hos mormor plus att han somnade bums vid halv 8. Hm märkligt!

Ne nu har jag flummat färdigt! Sov gott alla =)


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Det var ju det jag sa att du och Lovis är såååå lika! Det syns ju också VÄLDIGT TYDLIGT vem Ellioth & Lovis fått sitt vänsteröra ifrån...:-)))

Puss & kram på er!

2010-11-14 @ 23:09:51
Postat av: Cissi

Hm... Jaa det går ju knappast att svära sig fri =0)

2010-11-15 @ 07:37:07
URL: http://familjenstehnson.blogg.se/
Postat av: Carro

Haha oj vad lika !!

:)

Hoppas vi syns på öppna !

KRAM

2010-11-15 @ 08:28:48
URL: http://Carroiskogen.blogspot.com
Postat av: Jolina

Åh vilka ljuvliga öron Stehnson-tjejerna har ;) puss&kram

2010-11-15 @ 13:53:10
Postat av: Anonym

Det finns nästan inget som är så gott som glass :P

2010-11-16 @ 19:24:47
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Emmy

åå vadlia lovis och du är jag trode lovis var på alla bilderna krammmm Emmy

2010-11-16 @ 22:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0