Me & I party =)

Japp idag har hon haft Me and I party kl 10 =) Det var jätte trevligt! Vi blev ett gäng på 7 vuxna och 6 barn... Fullt hus men det gick verkligen hur bra som helst och det fanns superfina kläder att köpa! Det bidde en topp till mig, en röd superfin...Jultoppen =) Och en tunika till Lovis! Jätte roligt!


dragonfly tunic

Den här var till Lovis...


crowntop mom

Den här blev till mig, fast i rött!!

Jag bjöd på nybakat bröd, ost, skinka och grönsaker till kaffet =) De var jätte poppis =) Roligt! Tack för idag tjejer!! Det var jätte roligt att ha er här och det hoppas vi på fler gånger!

Nu passar jag Milo ett tag för Jen e på 4.års kontroll på bvc med Nemi =) Lovis och Milo sitter jämte mig i soffan och leker, de bara såå söta!!



Hur sööta får man lov att vara???




Den ena något medstillsam än den andre... Milo studerar en noshörning in i minsta detalj =)




Lovis var mest på väg att rymma eller försöka ta kameran.... Tokunge!


Strax kommer Nett hit så ska vi fara in till city och köpa en klänning till Lovis fotografering =) Ska bli jätte roligt! Pappsen somnade på soffen så nu... typ skulle Ellioth hämtas på dagis.. Oooops! Bara att hoppa upp ur soffan och köra bort och hämta honom!

Nåja ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0