Mina röda gummistövlar

Tänk att det kan va härligt att gå ut i höstrusket, nu en fredagkväll med Zelman i regnet.... Jaaa när man tar på sig sina gamla röda gummistövlar och jag har krympt i dem =) Det passar mer än väl i skaftet!!! Jippie!!

Morgonens bästa kommentarer från vår solstråle...

"Kattbajs... i sandlådan på Solkulla... Åh jag blir såå arg på katterna, då ska jag trampa på katterna så de blir alldeles platta!!!"


Vi har haft en lugn och skön kväll här på Lomvägen... Vi har bakat egen pizza, första gången jag ätit pizza sedan jag blev viktväktare =) MMMM jaa det var gott!! Och det vart bara 14.5 p så det var ite alls fel! Det e minsann lite skillnad mot 43 för en simpel Capriccosa =) Då funkar det!!

Ellioth åt med god aptit, tog visserligen bort det som var på men han åt i alla fall! Nu äter han smarties så det sprutar ur öronen... Snart sprutar nog kaffet ur mina öron med... Har superont i huvudet så jag tänkte kurera mig med kaffe... IDOL e på tv:n, ska poppa lite popcorn om jag orkar... Ha en fortdsatt trevlig fredagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0