Superont i foten...

Fy farao va jag knappt kan gå!! Har såå förbannat ont i min fot!! Det kom smygande igår när jag var ute och gick sen bidde det bara värre och värre och värre, Var inne med Lovis och kollade hennes öron men det var "bara" vätska bakom ena, det som varrt trubbel med innan. Tänkte då att jag skulle kollat min fot med men man tänker ju att det går nog över. Man kan ju inte springa till doktorn så fort det börjar göra ont... Men idag vet jg inte om det blir en tur dit i alla fall... måste ju kunna gå för sjutton!

Känns som om man inte e på ett strålande humör... undrar om man kan cykla med Zelma?? Har aldrig provat... Hm kan det  vara värt det?? Hon måste ju ut...Eller skickar jag ut Alvin idag =) Lättare att skjuta problemet framför sig =)

Nehe ha en bra dag all ni så höres vi!!

Kommentarer
Postat av: Jen

Såklart du kan cykla med henne. Kan jag kör a fyrhjuling med blondinen så kan du cykla med henne. Hon gillar säkert att få sträcka ut lite!!! En hand med koppel och en på styret så är det bara att släppa henne om det krisar! Lycka till!

2010-11-06 @ 21:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0