Vilken underlig morgon!

Tänk va konstigt allting kan bli ibland... Vi ringde igår till Ellioths förskola för att tala om att han skulle komma idag, men telefonsvararen fungerade inte så vi stälde klockan idag flr att ringa istället och säga att han kommer. Han åt ju kanon igår, var bra i magen och ingen feber... För att inte tala om hornen bakom öronen ch buset i ögonen =) Så det var ju klart att han va bra trodde vi ja!

När han kom upp vart han gnällig och klagade på ont i magen =( Hm... Sen skulle vi äta frukost och han bara gnällde och petade i maten... skulle ha men sen inte! Åh så irriterande!! Han började krångla och tillslut bråkades det... Han fick gå in på sitt rum  istället och då skrek han som sjutton men man fick ju en rekation på tjatet i alla fall... Innan tycktes han inte höra... När jag vart klar tassade jag in till honom med förnyade krafter och satte mig i hans säng, tog honom i famnen och sa att jag inte ville bråkas och det ville inte han heller... Vi gick ut igen till frukosten och då börjar han att klykas... Jaha bra e han ju inte, likblek och klykig!!! Det var ju bara att ringa dagis igen... PINSAMT! Men vad ska man göra, sa att han bli hemma hela veckan istället! Det verkar ju vara någont som går upp och ner...

Så jaha det blir inte riktigt som man tänkt sig?? Så vad händer idag då?? Ska försöka fixa advetskalendern tills imorgon med en liten kille hemma... Inatt då med andra ord... Fick ett sms igår från en kompis som ville gå ut och gå... lär inte heller bli av... Åh va tråkigt! Åh va jag känner mig rastlös, stressad och olustig! Stackars unge så skäller man på honom när han egnetligen inte e bra.. vill bara inte säga något... Hur kan man då veta? Nåja vi får helt enkelt göra det bästa av situationen... hitta på något stillsamt hemma, vad det nu kan vara? Underlig start på dagen!

Igår var jag och Carro i Kungsbacka och vägde oss på viktväktarna, kände att vi behövde lite extra energi och en bättre konsulent! Den som e i Varberg e inte såå inspirerande som man kan behöva... Men det hade inte häns så mycket, +0,2 så enligt henne så står man still då! Kändes helt ok med tanke på att det var en dag tidigt och på kvällen! Så nya tag denna veckan! Ska verkligen försöka räkna och hålla mig...

Ne nu ska jag försöka hitta på något med min troll! Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0