Handlat...

Nu är vi hemma igen efter att ha handlat på Eklöws... Mycket folk och en liten kille som kört egen vagn... Tur att han är piggelin i alla fall =) Lovis vart jätte snäll hela tiden, hon sov =) Vaknade först framme vid kassorna... Så nu är lagren påfyllda lite här och varstans! Skönt!

Har vart en riktigt slappar dag, inte gjort nått alls känns det som, slappat i soffan och fikat med Rikard och Jeanette! Rikard var snäll och gick till Hemköp med Ellioth och köpte fika =) Ellioth var helt överlycklig! När magen var mätt så kände jag att jag skulle behöva komma ut på en långrunda! Nett & Rikard passade kidsen medans jag och Zelma gick runt strängen! Gulligt!! Roger är uppe hos Carro & Patrik och "leker", kör grävmaskinen och hjälper Patrik! Han tycker att det är jätte roligt!!

Nu ska jag försöka ta mig i kragen och sätta in disken... Det lär den ju inte göra själv... Sen finns det ett sovrum och ett barnrum som ser ut som tja... hej kom och hjälp mig... Undrar om man kan göra något åt det??? Ellioths rum är roligast, eller där märks det mesta att man gjort något ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0