Man får ju göra det bästa av det...

Sovmorgon skulle vi ha idag... Alvin börjar inte förän 9,40... Ellioth är ledig så vi hade ingen tid att passa... Men kl 6 vaknade en liten höna och 6,40 vaknade hennes storebror. Bara att ranta upp och gå ut till soffan. Barnkanalen, Ellioths täcke, kuddar i soffan och lite leksaker till hönan... Då e det ganska lugnt i alla fall. Tände ljusen på bordet, det är ju liksom natten ute... Då gör man det bästa av det, lite morgonmys med sina små troll =)

Var i väg och simmade med Jen igår och vi fastnade i bastun och satt o tjötade en massa, kuligt! Men jag fixade nog inte att sitta där så länge... Hm blev megasnmurrig... Men det gick över när jag kom ut och fick frisk luft, mat i magen när jag kom hem... Vi satt i soffan och kollade på tv, ungarna sov... PANG, sa det och jag blev askass! Dödstrött, ont i huvudet, såg helt överkörd ut så det ble neri sängen på studs. Sov nog fram till ett sen var det någon som snurrade runt och bökade, brötade och grymtade fram till tre då orkade jag inte mer, så hon fick flytta över till oss. Lite snuttande oc hon somnade om jämte mig =) Sen sov vi till 6.

Är nog ganska dödstrött fortfarande och ont i huvudet har jag med så vi får la se vart det bär... Men kaffe och en promenad gör säkert susen som det brukar göra =) Ha en bra dag!!

Kommentarer
Postat av: Emmy

hur mår du nu min cissi? det var inte bra att du måde skit=( / men nu siter jag och min syster och titar på tv=) en syster kväll jätte kul ska tita idol med min syster när det börjar/ ha en bra kväll

min cissi hejdå<3 kram Emmy<3

2010-10-15 @ 19:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0