Måndag och en hel vecka framför sig...

Solen skiner =) Vist e det härligt! Det gör att man blir på lite bättre humör!! Har vart ute och gått min runda med Zelma och det var ganska kallt ute... Hua, snart blir det en varmare jacka om det ska fortsätte i den här stilen... Varmare skor med kanske, det blåser ju rätt in... Nät uppe på =(

Roger har gått ut för att åka till näs och byta däck på bilen, dete  ju vinterväglag nu... Känns skönt att få det gjort! Volvon e på lack så nu håller vi banne mig tummar och tår för att de gör det ordentligt!!! Det e ju självaste den att de inte göra det bra från början!!

Lovisen sover så jag passar på att ligga i soffan och surfa runt lite... Det e skönt med vanliga dagar då hon får sin sömn som den ska vara. Då blir allt så mycket lättare!! Nu ska jag knapra lite panodil så kanske mitt huvud blir toppen med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0