Äntligen "helg"

Då var andra veckan avklarad =) Idag är jag mcyket lycklig att jag är ledig imorgon för jag fattar i´nte vad edt e med mig... Idag vart jag såå trött efter jobbet att jag nästan grinade! Har vart en otroligt kämpig men jätte rolig vecka med massa intryck, nya barn, inskolningar och allt vad det inebär! Man går i 500 knyck från morgon till kväll och när man komemr hem ska man ge järnet med trollen här hemma och samtidigt hinna njuta lite va att vara med dem! Tror att jag slappnade av efter jobbet på ett annat sätt idag så då kom allt som man hållt på hela veckan!

Barnen verkade inte bättre, vi har fått kämpa sen fem idag för att de inte ska somna! 19: 30 sovbåda två idag och då har vi sysselsatt dem med handling, fika, middag, lek och bad! Det e inte lätt för dem heller och Loppan vart inte jätte glad idag... vem vet hon kanske har något i kroppen och det vet man ju sen gammalt... Nu e det snart dags för första vabben!! Hon har drömt ett par gånger redan ikvällsom jag vart inne hos henne så vi får väl se hur natten blir! Nättena innan har hon sovit hela nätterna och det hör ju inte till vanligheterna! Jag vakar ju ändå för att man e van... går på toa och kollar till dem! Sen slocknar jag som en fura tills det blir morgon och det e en liten hand som knackar på dörren =) Hon e ju föör söt!

Imorogn på vår lediga dag ska vi besöka Varberg =) Luncha med Jeanette och Wilda och det ska bli superkul!! Har en hel massa ärenden som jag ska springa runt på så det blir nog en del mutor till mina troll kan jag tro =) Allt för att husefriden ska innfinna sig och att det ska funka i morgon!

Fredagsmys blir det i morogn med la familia ♥ Det e ju det man ser fram mot hela veckan och jag tror att min gubbe kommer vara mer än nöjd när han efter avslkutad dag med extra jobb imorgon äntligen får fira helg =) Ska bli mysigt!

Nu hade jag  ju tänkt kolla på The Killing men jag vet intye om jag kommer att orka, det e en timme långt och börjar inte förän halv 11! Nja det vette 17! Roger sover redan brevid mig =) det smittar av sig kan jag lova!
Sov så gottigt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0