Sista dagen!!

HJÄLP!!

Nu inser jag att verkligheten kommer ikapp mig!! Oj oj imorgon smäller det och vi ska hitta en vardag osm funkar igen med jobb, förskola, rutiner... och allt vad det innebär! Jag vet inte hur jag ska bära mig åt! Inser attt jag glömt alllt det där! Pratade med jobbet nyss och lite info om vad som händer och fötter de här dagarna.... Utbildning i tre dagar från 8-16:30... Jag kommer att vara lovligt dödstrött imorgon kväll!

Idag har vi  inte gjort någonting än så länge. Ätit frukost och suttit och slappat i soffan och i ärlighetens namn kommer jag nog inte få gjort någonting alls idag! Ska in till viktväktarna ikväll med mamma och så får vi se hur det gått... Blir nog potatis och purjolökssoppa idag... Det känns så bra med vv... Var och handlade igår på Hajen och bara bra saker och jag fick typ hur mycket som helst för pengarna så det känns bra! Bara vv-mat nu för tiden och jag inventerade i min nya kokbok och har planerat för ett bar prov denna veckan =) Sen får man väl se vad som blir gjort med tanke på jobbet... Undrar hur kvällarna kommer att bli.... vad man orkar och kan få gjort... Hur barnen kommer att hålla ihop??

Nåja det blir som det blir och det e bara att hänga med snart e det helg igen och då gäller det att ta vara på den =) Det känns faktiskt väldigt härligt i alla fall! Man ksn skilja på vargdag och helg =) Kunna njuta av den och få saker att funka på veckan!! 

Nehe nu ska jag lägga in en massa tvätt som hänger på tvättstället! Ha en bra dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0