Vv

Då har man kämpat sig ignom denna dagen... Nu e hon megatrötter så det blir en tidig kväll för mig! Gubben kommer inte hem förän 1-2... Hua vill INTE byta med honom!

Gick inget vidare på viktväktarna idag men det vart väl kanske ingen nyhet! Inte efter festarhelgen!! Men nu e det två friska veckor innan man ska på kräfskiva =) Nu banne mig ska hon klara detta kanoners och i ärlighetens namn e det inget krångligt när man jobbar! SKÖNT!! Jag var lite pirrig över det för jag viste inte om jag fixade det som jobbande småbarnsmamma att viktväkta men... nemas problemas =)) Det var egentligen bara helgen som sket sig men det var det värt =))

Onsdag imorgon och halva veckan... oj oj va fort det går!
Ne mina vänner det här går inte längre... jag gäspar ihjäl mig och sängen ropar på mig! Är jag värd tycker jag =) Natti natti!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0