Ingen bra dag alls!!

Vad gör man när tårarna inte kan sluta rinna?? När Ellioth tittar på en och säger" Jag vill att du ska vara glad mamma, du e bäst" ♥ Älskade unge!!

Lovis blir inte bra, det dåliga samvetet nöter sönder mig! Roger sittter fast i Göteborg.... Jag behövs på jobbet mer än någonsin, mina barn behöver mig hemma!!! Åh om man bara kunde få säga upp sig en stund!!

Behöver stöd och då blir allt bara superfel... jag ska inte klaga! Men just nu känner jag mig totalt överkörd, önskar folk kunde förstå det! Men så e det....

Idag har det avlöst varandra... Ringde jobbet för att de skulle vetat hur läget var, att jag försöker lösa saker... Ringde såklart på totalt fel tidpunkt men det var droppen som fick min bägare att rinna över! Inte deras fel såklart men nu sitter jag här med migrän, svullna ögon två barn som gör allt för att deras mamma ska bli glad igen!

Ta dig i kragen bara!!!! Ingen lätt match!!

Är detta en småbarnsmammas lott?? Är det så det ska vara att man hela tiden ska brottas med ett dåligt samvete?? En yrkesskadad småbarnsmamma....  En mamma med superkasst imunförsvar som har två barn med lika superkasst imunförsvar, kan ju inte bli en bra kombination alls!!!

Ne Cissi.... Gå nu och tvätta av dig och sätt på en kopp kaffe och håll tummar och tår för att det ska bli bra =)
Nu har jag gnällt så det räcker =)


Kommentarer
Postat av: Sofie

Men kära du, det är ju skit att du och ungarna ska bli sjuka men så är det ju :( . Pussas med barnen idag så kan det bara bli bättre! Det är ju inte ditt fel att det redan från början är för snålt med personal i förskolan... Hoppas du blir gladare och känner dig bättre i eftermiddag, barnpussar gör ju underverk!

Kram <3<3

2011-12-07 @ 14:21:36
URL: http://hammarqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0