Alla hjärtans dag

Hemma igen efter en mysig dag =) Har vart i Kungsbacka med Carro och lilla loppan! Jag kan ju inte säga att det gick särskillt bra idag alls...+0,... Japp de var ett +... Nya tag till nästa vecka! Bestämde mig att nu e det slut på ammningen... Gick ner till 29 propionts och det känns ju kan jag lova =( Fy farao men det e bara att lära sig det oxå! Nu kan man inte fika...tänka sig verkligigen för när man äter! Nu e det väga, väga, väga och bara EN portion!! Känns lite som en utmaning!! Men det ska nog gå bra det här! Hon sa att om man ammar så kam man lägga på 2 pp och fortsätta vara noga med att man får i sig kalsium osv! Funkar säkert!

Det blev en himla god lunch uppe hos Carro idag, kotlett med örtkryddat potatismos =) Riktigt mumsigt och verkligen till att rekomendera! TACK gumman!! 

På vägen hem åkte jag och Ellioth om apoteket och köpte panodil till vår sjukling hemma =( Han e inte riktigt fit for fight min man... Sen åkte vi om blomteraffären och köpte tre underbara lpåånga rosor till honom! Det tyckte vi att han var värd! Ellioth tyckte att de va väldans fina! Men han var mest intresserad av att vi skulle köpa något gottigt... Hm han börjar bli en rejäl gottegris min son! Så nu e det banne mig hårda bud i Mellerud! Endats gottigt på lördagar!! Han hade gärna fikat 7 dagar i veckan mm... Undra vem han kan ha ärvt detta sug från??? Nja det e nog tyvär från båda hållen =( Attans!!

Nu har vi hamnat på soffan och ska strax dricka lite kaffe =) 

Sänder er massa goa kramar på alla hjärtans dag!! Ha en härlig dag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0