Magsjuka =(

Jaha då har magsjukan slått till på Lomvägen =( Min lille Ellioth har var sjuk hela natten.... Han klagade på att han hade ont i magen igår och ville inte äta kvälssmat. Men jag trodde att det kanske berode på att han ätit prinsesstårta till kvällsmat när Rikard och Nett var här =) Inte trodde jag att det skulle bli mera av det! Men han vaknade på kvällen och skrek att han mådde illa och då sprang vi till toa... Han var såå duktig min lille kille!! Tere gånger har vi vart uppe på toa sen fick pappa sova därinne ;) Då är man trygg!! Nu ligger han deckad i soffan och kollar på Bärgarn! Har ätit lite flingor och mjölk och ett skalat äpple ville han ha. Det har han i alla fall fått behålla stackarn!

Nu hoppas vi verkligen att det inte blir mer av den varan... Höna mår bättre än någonsin och penicilitet verkar göra susen med henne!! FEBERFRI =) Åh det känns så underbart! Hon har ätit en leverpastemacka och youghurt till frukost så det måste bli ett bad ikväll! Leverpastejinpackning var det här! Mmmm mumma!

Jag har vart ute på en strängenrunda alldels själv i blåsten =) Åh det var INTE helt fel alls!! Precis vad jag behövde! Nu sitter jag och virkar i soffan, sjalen till farmor =) Lillan leker på golvet och Nissen ligger i soffan. Då  måste jag ändå säga att vi har det ganska bra! Vist sjukan e här men man måste ju njuta av lugnet oxå!

Veckan som skulle bli så rolig får bli en städarvecka istället! Jag ska göra klart garderoberna i sovrummet och i Ellioths rum! Städa badrummen - SÅKLART! Ut och gå  - SÅKLART! Mysa med min troll - SÅKLART!

Hoppas ni andra har det gott!! Det vankas ju VÅR =) Underbart ute!!

Kommentarer
Postat av: Jolina

Stackars liten! Ni har sån otur, var ju inte längesen han var dålig ju! Hoppas han repar sig snabbt! Alex har inte vart sjuk sen november(peppapeppa) men så går ju inte han på dagis heller! Grattis igen till vikten, vilken supertjej du är!!!! Kramar!

2011-02-08 @ 13:09:20
Postat av: Jeanette

Det måste vara den där leverpastejinpackningen som gör att Lovis hår växer så fort - mycket effektiv! =)

2011-02-08 @ 17:02:47
URL: http://altessonkling.blogg.se/
Postat av: Cissi

Ja Nett det måste absolut vara leverpastejinpackningen som frodar hennes hår!! Man kanske skulle testa själv... det hade kanske funkat på de här peset... =)

2011-02-08 @ 22:22:10
URL: http://familjenstehnson.blogg.se/
Postat av: Cissi

Åh Tack Jolina!! Ja det är verkligen helt underbart att det fortfarande går åt rätt håll!! Bara att kämpa vidare!! Ne de eb himla osis med sjuka i de´t här huset!! Men hoppas hoppas att det verkar vända nu!! Skönt att Alex e så friskis som han är, hoppas att ni vinner!! Saknar dig!! KRAMAR!!

2011-02-08 @ 22:24:20
URL: http://familjenstehnson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0