Onsdag

God förmiddag på er!

Idag e det sjutton så kallt och en iskall vind! Har vart ute med Zelma runt strängen och vi trampade på ordentligt för att komma hem fort för det var inte alltför skönt ute!

Ingen öppna förskolan blev det, vågar banne mig inte spä på baskeluskerna mer än nödvändigt... Sen finns det ju alltid dem som är livrädd för andras snoriga barn och kollar snett på en och det e inte heller roligt! Nepp Ellioth leker med alla sina bilar i vardagsrummet mednas tv går på barnprogrammen... Han börjar i alla fall bli mycket bättre! Han har sovit hela natten och ätiti bra både i går och idag så vi hoppas verkligen på att han ska kunna gå till Solkulla imorgon! Han behöver det och vi =) Han vill ju att det ska hända något hela tiden! Tur att han leker otroligt bra själv!

Lovis bra snorig =( Men piggelig, just nu trackaserar hon sin pappa... Han näsa är ett utsatt offer =) När han säger NET! blir det väldans jobbigt och hon tycker mycket synd om sig själv... "Envis" säger hennes pappa att hon e... Att hon har fått det från sin mamma =) Mmmm jag tror inte att jag kan ens försöka snacka mig från det!!

Nu ska vi gå och sussa lite, jag och Lovis =) Tycker att det e min tur!! Ni får ha en trevlig dag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0