Sol!

Godmorgon på er! Vilken underbar morgon det vart! Sov ganska länge, till halv 8 i alla fall =) Sen låg vi kvar i sängen till lite efter 8 och kollade på barnprogrammen, hela familjen! Det är kvalitetstid det! Jätte mysigt! Sen blev det frukost och kaffe och det e e ju inte helt fel det heller!

Roger skulle iväg nu på dagen så jag passade på att gå ut och gå i solen! Känner att jag verkligen behöver denna gula boll! Helt fantastiskt skönt med lite soljus! Det var kallt med friskt! Zelman fick ha på sig sitt täcka, vågar inte ta ut henne nyklippt i 7 minus utan täcke! Det räkte med igår i blåsten...

Nu sussar lillFia och jag och Ellioth myser i soffan! Ska ge mig ut till Eklöws i eftermiddag för att handla lite käk tills ikväll =) Carro och Patrik med troll kommer hit i kväll för att äta middag och kolla på Melodifestivalen! Ska bli jättemysigt!! Har lite idetorka på vad man kan äta men jag får la fundera under dagen...

Ha det gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0