Årets första Semla =)

Mmmm va god den var då!!! Årets första (och förhoppningsvis den sista) Semla är uppäten ute i näs hos mamma till kaffet =) Det gick jätte bra att hämta mamma idag i Spenshult! Operationen har gått bra med så vi tuffade in till Campino för en sallad =) Det var smaskens!! Sen åkte vi om lillaträslövs och köpte semlor =)


                                                           Värdens godaste semlor!!!





                                                




Mamma var ganska trött så vi stannade inte länge utan åkte hem ganska snart. Hemma kom Roger samtidigt så jag gick ut på en lång promenad alldeles ensam, det var skönt! Nu sitter jag och funderar över vad jag ska äta till middag ikväll för man kan ju säga att propionten räcker ju inte riktigt... Hrm... billigt?? Grönsakssoppa?? Får leta i mina skafferier... Inte planerat precis... Men den var god i alla fall =)

Blir en lugn och skön kväll i alla fall och bara slappa framför tv:n! Ha det bäst alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0